Erika & Lina

Heeej Hallå mina älsklingar!

förlåt att jag inte varit så aktiv dom här senaste dagarna men jag har varit fett trött...
Jag har bla haft lite filmkvällar med mina kära vänner :') och hittat på massa kuligt! 

igår kom iaf Nina,beidan, Amanda och Elin på besök! dom sov här och vi hade lite mysmys! 
innan det var jag och madde hemma hos sebban och kollade på film ;) det vaar också mysmys :) Haha
Och innan det så var jag och madde på ungdomssamling :) 

Ni måste bara få se ett klipp på mig och Erika! vi har nämligen startat en "vlogg", eller vad man ska kalla det, som heter Lina & Erika!
Jag tyckte den var fett bra, skitbra klippt och allt! Det var Erika som fixade och trixade med klippet så all credit åt henne! 

Here it comes my beloved ones 



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback