förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Hejhej! Jag kan ju börja med att säga förlåt för min dåliga uppdatering och att det antagligen inte kommer bli bättre med den förens jag har fixat en ny header. (Eller jag och jag, Amanda ska fixa den)

har haft en ganska lugn vecka last week och den här verkar bli ännu slappare :D men jag är helt utpumpad så jag vet inte om jag ska ta mig en tupplur nu såhär innan träningen. 
Kan ju berätta att jag kom en timme för tidigt till min träning igen! Wohoo!!
jag gjorde misstaget bara för någon dag sen också... och det är inte kul om man är skitpepp. men det är så jävla typiskt mig så vad kan jag säga?

När headern är fixad så kommer jag nog "komma ut" med att jag har en blogg också! och förhoppningsvis kommer det bli roligare för mig! 
och om jag är glad är alla glad ;) Haha nejdå men jag kanske blir lite mer peppad och gör lite klipp och sånt :)

misstolka mig inte nu mina läsare! skulle aldrig bloggat såhär länge utan er så Aj äm very tankful dat jå arr sheking aut maj blåg! (bra engelska lina! tack )

ne men nu blire väl att vila lite och tagga!!



Kommentarer
erika

den som inte taggar ska jag KICKA I HUVET!



Blogg: http://ee
2011-09-22 @ 20:55:56
S

hvor gammel er du?



2011-09-28 @ 09:00:45




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback