Läsar rekord!!

Ni har slagit rekordet!
ni var fan åtta stycken igår. Haha jag är fett glad!! (a)

Kom nyss hem från träningsmatch och vi vann med 8-2! Fast jag stog bara första perioden men det gick väl det också! ;)

Kan ju säga att jag började det här inlägget innan matchen var, vilket var för ca 3 timmar sen haha! snabba jag :')

ne men en grymt jobbig/rolig/tråkig dag idag. Hade nämligen stationsdag, vilket innebär att 9orna ska ha stationer som resten av skolan ska gå på( dock är dom ju uppdelade i grupper)

och jag måste bara säga, vart fan har respekten tagit vägen?!?
dom nya 6orna var uppkäftiga som fan! Jag som aldrig blir sur på nån,(förutom mina vänner,hahaha) fick fan pms på en liten skitunge! Asså jag sa till honom att jag inte gillade honom... Vet ni hur stort det är för mig? Jag säger aldrig att jag inte gillar nån.
Men jag förstår inte? när jag började i sexan var jag fan livrädd för niorna! jag skulle aldrig få för mig att käfta emot!
jag skulle typ ha kissat på mig om nån sa hållkäften till mig(som jag sa till den jävla ungejäveln idag).
Förra året var det fan också så, sexorna hade ingen respekt!  Det var en jävel som smiska mig på rumpan! RUMPAN!
Hur FAN vågade han?!?! fast som den mes jag är, skrattade jag bara och gick typ. Jag ska fan bli en bitch i år (a) Ellenor tycker redan jag är en så det är väl bara fortsätta som jag gör så löser sig nog uppkäftigheten!


FUCK Y'ALL!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback