Today is today

Hej hallå! 
tänkte ju slänga in ett inlägg imorse men det gick ju fan åt tjottahejsan när man försover sig och sen tar ett bad för att man tror man har tid... 
men sånt är livet vettni!

Igår så var vi några stycken som kollade på remember me för att hedra det som hände 9/11 2001... och jag kunde fan inte sluta gråta, det gick inte!!!
Speciellt inte när dom man kollade på filmen med tar upp en massa andra hemska saker som hänt eller händer. 
Jag är en skitstor crybaby om ni inte visste det, så det gick väl sådär med att inte gråta...
Och jag fattar fan inte för varje gång jag gråter så får jag skitont i huvudet! Det är typ som när Anagina säger att hennes morsa säger att man ska te en alvedon om allt...

Ikväll ska jag iaf gå på träning i en timme och vi får väl se om jag somnar i målet för är ju inte den piggaste nu kan man ju säga. haha! men det fixar sig! puss



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback