When your out of breaths and you got nothing else to give

godmorgon Världen! (eller ska man skriva goddag?)

vaknade i och för sig för två timmar sen, men jag har inte gjort ett skit så det är fortfarande morgon för mig ;)

Det är ju somsagt Söndag idag.. och vad ska jag göra? städa,baka och kanske hitta på nått med kära vänner? 
we will see, we will see...

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort sen jag kom hem från fjällvandringen i alla fall!
Det började med att jag kom hem och fixade mig, sedan så spelade Martina och Madeleine på tingshuset.
Och jag måste bara få säga att varje gång dom spelar så blir jag tårögd.
Ni är så oerhört duktiga och ifall ni ger mig en enda liten blick under eran spelning och ler så kan jag inte göra annat än att le! kanske fäller jag en liten tår också! Men ni måste veta att ni är fantastiska och jag älskar att lyssna på er!
Det finns verkligen inget bättre än att se sina vänner göra något så vackert som att spela! 

Men tillbaka till resten av kvällen! Efter att dom hade spelat klart så tog jag,Sebban,Matilda, Jojjo och Anna 4:an som åker till Frösön! Vi skulle nämligen åka runt så vi kunde ta den till Torvalla. 
Det blev mycket skratt och efter ett tag hoppade madde på bussen också och då blev det ju ännu roligare! Haha

och jag måste bara få säga att jag älskar snälla och roliga busschaufförer! Dom som dunkar ashög musik för att det är Fredag eller dom som bara är så jävla trevliga så man dör! (vet ni vad? jag slänger in ett inlägg om det sen;) )


Sedan blev det lite partyparty hos en vän! Hahaha
Det var ytterst roligt men dock tycker jag lite fler skulle ha varit pepp... 
Men det spårar alltid ut för mig, och det vill man ju inte alltid :/ 

Men nu har jag en fråga! Är jag den enda som säger: Ikväll ska jag Partajja ?
För jag säger det jämt och det låter så jävla töntigt, men jag tänker bara på den svenska versionen av Friday!

asså det finns så mycket jag vill berätta för er men det orkar ni nog inte så jag får dela upp det istället :') 
Puss




Här har ni M'n'M as I call them! ;)

Kommentarer
Busschaufför

Kul att någon uppskattar oss! Välkommen på min buss på fredag (och alla andra dagar också förstås), jag gillar folk som är glada och trevliga med oss som kör! Tyvärr är det inte så många nuförtiden.



2012-03-06 @ 18:51:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback