While we were dreaming

Men hallå min kära!

Nu är jag tillbaka igen, förlåt att jag har lämnar er så länge. Känner mig taskig faktiskt :( Haha
Ne men jag kan ju berätta att den där jävla vandringen INTE var att leka med. Det var fett jobbigt och jag ville dö nästan hela tiden. 
och en sak måste jag bara få säga, hur fan gör man sånt där frivilligt?! gå och svettas i lera och regn för att se några berg typ?  
vet ni vad mina vänner? åk till frösön och gå till Gustavsbergsbacken. Där har ni ett jävligt vackert berg, du behöver inte gå flera mil för att se det. Ta bussen som tar max 20 min och vips, så har du ett finfint jävla berg!
ne det är en stor fråga för mig varför man vill fjällvandra.
En fråga som jag säkert inte kommer få svar på.

plus att vår "grupp" var jätterolig... När vi satt där sista kvällen runt vår STORA brasa som bestog av 3 pinnar, för att min handledare inte ville att våra tält skulle brinna upp (som stog ungefär 10 meter ifrån oss), så fösökte jag faktiskt lätta på stämningen och såhär gick det ungefär...

tre lärare och några killar sitter runt den såkallade brasan och var tysta.
Jag,beidan, fanny kommer dit och jag börjar prata.

- men hallå! vi måste lätta på stämningen lite och ha roligt!
vi kan ju göra såhär: Jag säger min bästa raggningsreplik så säger ni era! 
: din pappa måste vara med i al qaida för vilka BOMBER du har;) hehe

Alla vänder sig åt mitt håll och ba: eeh lina ska inte killar säga den repliken?

"JO men visst ska dom det! men varför kunde jag inte ta upp den som ett förslag till killarna? den är ju förfan genial"

Sedan gick det ju inte så mycket bättre för hur mycket jag än försökte skrattade ingen..
Men efter kanske 1 timmes försök att få dom lätta lite och ungefär 100 lame:a skämt så gick det!
Vi lyckades med att ha roligt :') det gick faktiskt... hur chockerande det än låter så funkade det!

Vad kan man berätta mer då? 
Jo förutom att ligga bland lemmel jävlar som pep och sket överallt så har jag ju varit med mina kära vänner också!
Kan berätta mer om det sen! nu ska jag gå och kolla på Ps: I love you, för jag vill gråta

Maria Montazami är cool. hej


Kommentarer
rebecca

awesuum film! ;D



Blogg: http://rebekey.blogg.se/
2011-09-04 @ 22:55:43




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback