Brighter than sunshine

Nuu är jag uppe och ska packa klart till vandringen!
och jag säger bara en sak, jag orkar verkligen inte. Vafan, varför måste vi gå typ flera mil när vi förbränner vårat fett på annat sätt. Det här behövs inte, we can do it ourself. Och ni som säger ja men dom tjocka får ju motion då. Fuck them, då får ni fortsätta vara feta om ni inte kan träna själv. (a)
sedan så skulle ju jag gå långa turen, men jag är inte så pepp på det, ska prata med våran handledare och se om jag får gå korta istället :')

ja sen så kommer jag inte blogga på ett tag, tre dagar ungefär! Sen får vi se hur det blir när jag kommer hem!
Det kanske är bra för mig med lite "frisk"luft. 
Fast jag fattar inte varför frisk luft skulle vara bättre än någon annan luft. luft som luft ;)

Ajja vi får väl höres när jag kommer tillbaka och då har jag säkert massor med roligheter att berätta(eller tvärtom) 

Pusspussi

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback