Fäännie bannanie

Det här är fan unbelievable mina vänner! Ett till inlägg innan jag åker, this one is for you Fanny :') haha

Ja vad ska jag skriva nu då, jo men jag kan göra en liten AnaGina lookalike... Men tro mig, det  här kommer från min egna fucking mun....

Har ni tänkt på alla tanter på badhuset, omklädningsrum eller vad som helst... Efter dom har duschat så står dom typ och posar helt näck! typ ena benet på bänken och visar sin håriga murra! INTE NOG MED DET! När dom ändå står där och äcklar sig, tror ni inte dom gör allt för att det ska bli värre?!?! Då tar dom en jävla lotion och börjar smörja in hela sig... och då menar ja heeeela! 
SERIÖST TANTER VISA LITE RESPEKT! visst om ni hade klätt av er lite snabbt och varit helt näck och sen klätt på er. Men INGEN vill se er naken i en halvtimme och se er smörja in sig själv! INGEN
jag tror fan inte ens era män skulle vilja det( där tog jag i men vafan...)

Sedan det här med folk som går segt på stan... Nu kommer jag säkert låta som värsta fjortisen som ba: åå jag hatar mammoor med barnvagnar..
Men saken är att dom tar upp hela jävla gatan, samma sak med feta människor! det går fan inte komma runt dom!
Och sjäääälvklart när man vill ha ett snabbt tempo så stannar dom jävlarna mitt i gatan och börja prata med 30 pers till... Ställ er på sidan istället, världen har fan ingen respekt för lilla mig...





Det här är fan det jag snackar om...

Kommentarer
FÄÄNNIE BANNANIE

hahahhah naaaw tack linis! :') hahha och allt du skrev! det är så jävla sant! bra skrivit ;) ha det bra i stugan :D



Blogg: http://ffannyasplund.blogg.se/
2011-08-10 @ 13:51:21




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback