Godmorgon världen!

Godmorgon mina solstrålar! 

Vaknade av att telefonen ringde men inte fan orkade jag gå och svara, kunde inte somna om sen heller....

Men iaf så tänkte jag berätta vad jag ska göra idag :)
Det börjar med stan med mormor och linda, det vet ni ju redan!
sen ska vi äta värsta brakmiddagen med typ halva släkten, hahaha. Ne men en fjärdedel kanske.
Sen ska väl jag va med Matilda och Fanny så får vi se vad vi hittar på, kanske har en tjejkväll *blink*

En sak som jag hatar är fan rakhyvlar, för det första så är det dyrt. För det andra ska man alltid lyckas skära sig, det spelar ingen roll om såret är stort eller litet... Man förblöder ju nästan! Plus att det blir slö efter några gånger och då får inte jag mina silkeslena ben som jag vill ha :'( 


Älskar den här morgonandedräkten som man vaknar med på morgonen.... den är väl härlig?



Kommentarer
fanni

hahahaa blink



Blogg: http://ffannyasplund.blogg.se/
2011-08-27 @ 15:35:03




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback