hej hopp gummiSNODD! jag menade gummisnopp...

Har säkert använt rubriken förut men who gives a fuck? you only live one time, right?
Ja men hallå och förlåt för att jag inte har varit aktiv dom senaste veckorna
- Det gör inget Lina, vi har saknat dig men vi förlåter dig :')

ååååh tack underbara läsare! ni är så söta så man får diabetes!

har haft sjuka dagar på senaste tiden och full rulle har det varit. Nu är min mormor på besök och Linda binda käkar tårta... Jeeete god var den för det var jag som lagade den :D *stolt*
dock var det inte jag som gjorde själva "tårtan" utan vispade grädde och hade på lite annat smått och gott! 

hahahahha ni skulle bara veta vad linda sa när hon läste inlägget..

- Du kan ju nästan skriva: Förlåt Matilda, Ellenor och Fanny att jag inte har varit aktiv.

men det är ju så, att det bara är ni som läser denna blogg :') och det är jag tacksam för mina gullungar!

Ne men vill ni ha lite smaskigheter eller? såklart ni vill!
1. jag fes nyss
2. Linda har dålig andedräkt (eew)
3. Jag måste bajsa
4. Imorgon ska jag, Linda och mormor äta lunch på stan.
5. Jag är jävligt trött och orkar fan inte skriva mer
6. 69:an är en bra ställning har jag hört!
7. Linda hälsar till Fanny och undrar farför hon inte har accepterat hennes vänförfrågan på FEJSBOK!

Och med detta inlägg avslutar jag med sista punkten och frågar... varför Fanny, varför? 
Det är frågan, varför?

nemmen seriöst Acceptera inte, Linda är mobbad.

Kommentarer
fanni

HAHAHAHAAHAHAH. jag visste inte att jag hade fått någon;) jag får väl ta och kolla på det nu på en gång då! :D guuud va jag saknat dig lina du måste ju blogga mer MER MEEEER. hehe pusselipuss :')



Blogg: http://ffannyasplund.blogg.se/
2011-08-27 @ 15:07:20
erika

-Förlåt Matilda, Ellenor och Fanny OCH ERIKA!

jag förlåter dig lina, you will see....:)



Blogg: http://eerikan.blogg.se/
2011-08-28 @ 16:14:37




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback