I'm rising from the sky!

ojojoj mina bloggläsare! 7 stycken är ni nu! :D Haha fett glad är jag att jag har er (a)

nu ska jag berätta min dag här lite snabbt ;) 

Började med att komma till skolan och tydligen var jag den enda som var entusiastisk.. Jag vart tvungen att gå ut
med Ludvig, Amanda och Nina (tror jag det var) för att jag fick typ svettattacker av adrenalinkickar!
Har saknat min klass något såå otroligt, och alla andra för den delen!
Sedan fortsatte dagen med att gå runt på stan, träffade en massa people. bla. madde,erika och Matilda :)
Treflika flikkor den!  

Sedan kom jag hem,åt mat,gick på träning med mitt lag sen hade division3 herrar också träning så man fick vara med på den också. 
Och jag säger bara såhär... Det är sånna träningar som idag som gör innebandy såå sjuuukt roligt! :D

Och nu när jag kom hem, skitglad för en nästan helt perfekt dag. Vad tror ni man inte kommer hem till då? 
Jo en bitterf*tta till mamma. 
Jag pratade i telefon med Nina om en "hemlis" så kommer mamma och ba: Vad snckar ni om? Vad är det som du inte får berätta till nån men berättar ändå? Vad är det Lina?!!?

Sen när jag svarar att jag inte kan berätta så får hon cebral pares och ba: DU BERÄTTAR ALDRIG NÅTT FÖR MIG...

Eeeh ne mamma man kanske inte ska snacka om typ sex,alkohol och sånt med sina mödrar, jag tror inte sånt uppskattas... Faktiskt!

Syns imorrn gör vi iaf! 
Piss on you!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback