live without thinking, live

Jag måste göra ett litet tröst inlägg åt mig själv här!

Ni vet när man har gjort något som man kanske ångrar som fan sen... Skit i det, om du redan har gjort det så kan ju inget ändras! det enda man kan göra är att fortsätta leva som man alltid gjort. Det blir ju inte bättre av att man går runt och ältar sig över det!
Jag har gjort en massa tabbar på senaste tiden men jag mår inte dåligt av det, jag får intala mig att det kommer bli bra. Och det blir det alltid, för jag får en massa stöd av vänner som hjälper mig!
Och om det är nån av mina två unika läsare som inte har någon att prata med så kan ni alltid slänga in ett anonymt inlägg och jag kollar inte ipnummer och skit, är inte så hightec så jag bryr mig inte :)

som en kär vän sa till mig: Lyssna på Bobby Mcferrin och sen så vet du vad du ska göra ;)
så här får ni!




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback