live your life the way you want to live it

Nemmen hallåhallå! 

Jag slänger in ett litet snabbt inlägg innan jag drar till min stuga. Har inte packat eller nått och vi åker imorgon, kommer troligtvis hem på söndag. Vi får fan korsa fingrarna att vi åker hem då, korsa fan allt ni har för jag vill vara kvar i mitt älskade östersund!
HAHAHA sök på "mitt älskade östersund" på spotify så får ni höra en jääävligt skön låt!


Det här var inte ett så snabbt inlägg märkte jag... Jag kan inte göra korta inlägg, det går bara inte! jag har för mycket att berätta för er ;) 

Iallafall så hade vi en skön liten tjejkväll uppe på jordkullen här i Turkvalla, jääävligt kallt var det men ack så mysigt :') det var ju jag som föreslog att vi skulle grilla men jag hade ingen ved( ingen annan heller för den delen) 
Så med våra ynka försök med några tändstickor,granris och lite papper försökte vi få upp en brasa, vilket resulterade med att vi gav upp... haha
men det blev ett perfekt avsked för min del!

Måste bara berätta en sista sak... Den här filmen black swan, vad fan är meningen med den? Jag var helt paralyserad när jag hade sett den, fick ett cp-ryck och städade men höll käften hela tiden... Jag sjunger ALLTID när jag städar men nu så tänkte jag på mitt liv och allt vad fan det var. Ändå så fattade jag inte ett piss av filmen. VAD VAR MENINGEN MED DEN? kan någon snäll person förklara?!? 

Nej hörrni det här blev för mycket, nu ska jag gå och tänka.

Auf Wiedersehen





brasan vi aldrig fick

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback