När livet inte kan vara bättre

sådäär ja! 
Nu är jag hemma igen :') finally... Jag har ju dampat lite i min stuga med Linda binda! min älskade syster ;)

Kom precis hem från innebandyträningen, fyfan vad jag har saknat den sporten alltså. innebandy in my <3
I alla fall så kom Ellenor, Felicia och Emmelinda för att kolla lite på moi! Emmelinda vart tvungen att dra hem när träningen var slut men vi andra åkte hem till mig! 
Sen så visade det sig att Felicia också skulle hem egentligen, så det var bara för henne att ta bussen in till stan! haha

så nu är Felicia påväg till bussen och Ellenor skulle följa med men hon kommer snart tillbaka får vi hoppas :)
själv måste jag hoppa in i duschen, slänger in ett till inlägg om en sak jag irreterar mig jäävligt mycket på efter min dusch/bad :')

byebye äppelpaj

Kommentarer
fanii

woop woop min favorit bloggerska är tillbaka! :D



Blogg: http://ffannyasplund.blogg.se/
2011-08-17 @ 02:35:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback