The lazyday, NoT

Nemmen hej hallå! :) 

Gårdagen slutade med att Ellenor åkte hem och amanda kom inte ens :'(
MEN jag och madde fortsatte vårt lilla äventyr och träffade våra kära vänner Jojjo, Matilda, Erika, Sebban och Jonte. 
Treflik treflik den!
Fast jag måste bara säga förlåt till alla den kvällen för jag kunde inte sluta skratta... Alltså jag skrattade nästan åt allt, och jag som hatar när folk gör det ;) 

Asså ni som läser min blogg måste tro att jag är ett Emo för det enda jag gör är att klaga och berätta hur irreterad jag blir på allt. hahaha men det får ni leva med! 

Sen så fick min moder cebral pares på mig och jag blev ledsen i ögat :( haha nerå men jag gick iallfall hem till Madeleine och sov där.

Ikväll blir det träning med damerna och dagen kommer nog spenderas med att städa, roligt nog. 

men hejdå då mina små sockerpullor!


Ps: jag måste fan fixa min header och min kamera så ni kan få lite fina bilder 



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback