This one is for you!

Chacha bloggen!

tillbaka från Innebandyläger i övik! Kul som satan, även om det inte fick ett så bra slut för mig ;)
Kan ju berätta att jag var död redan efter första dagen, så jävla slut var jag... så nu är det väl bara att fortsätta träna då :)

Vad kan jag berätta? Jo att jag numer älskar Skrillex! Älskar droppet på Scary monsters and nice Spirits! Tack Felicia! 

Något mer? Jo, Yran var feett niiice! älskade allt verkligen. önskar att jag kunde göra om allt det igen. men får vänta tills nästa år... Segt, men längtar redan.

Tänkte berätta att jag snart åker iväg till min stuga igen -.-  jag orkar verkligen inte. Vill inte. Allt jag vill göra just nu är att umgås med mina kära vänner! lära känna nytt folk och bara chillaa, men inget chillipilli här inte. tänkte åka till Sundsvall en vecka men det blir det inget av tror jag! 

Nu undrar ni säkert vart alla klipp och bilder och skit som jag lovade er att jag skulle visa när jag startade bloggen är? men jag kan säga er att min röst har låtit som en söndercrackadhora, jag skojjar inte... har haft den rösten i kanske 2-3 veckor nu. Jag kommer seriöst inte ihåg hur min röst låter :S






Kommentarer
erikhhhaaa

lina, min telefon laggar, jag kan inte skicka sms!!!!



Blogg: http://eerikan.blogg.se/
2011-08-09 @ 14:32:45
erikhhhaaa

hähähähä, nu funkar den!!



Blogg: http://eerikan.blogg.se/
2011-08-09 @ 15:09:33




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback