Varför har jag Adam Eriksson Wall där? :S

nu mina kära vänner ska jag göra ett litet ruuligt inlägg här! 

okej, en sak som jag kan irretera mig jävligt mycket är när folk smaskar! asså seriöst, kommer ni inte ihåg när man var liten också säger ens mamma typ: Lina.. om du inte slutar smaska får du inget mer godis! Också kollade man på henne med värsta vettskrämda minen och ba: okej mamma (a)
sen gick man ändå iväg och satte sig i tvättstugan och forsätta äta och smaska vidare! haha 
Men nu när man är äldre, då är det fan jag som får gå och be min mamma sluta smaska! alltid när hon tuggar tuggummi går det fan  200 km/h och högt som fan låter det! 
Och om jag skulle ta till modet och säga till henne går det ändå såhär:

Jag- mamma? (a)

Mamma- jaa... (irreterad)

Jag- skulle du... alltså bara om du vill, sluta smaska?

Mamma- (kollar på mig med mördarblick, näsborrarna fladdrar) NEJ!!!! JAG TÄNKER INTE ÄNDRA PÅ MIG! DU FÅR TA MIG SOM JAG ÄR!!!

Jag- oojojoj du behöver inte (viskar) dampa loss...

Så går jag in på mitt rum skitförbannad och sätter på volymen ashögt och lyssnar på musik!



En annan sak jag också stör mig på det är fan närhet... Asså det låter jävligt stört men om det finns liksom en hel jävla soffa att sitta på, måste man sätta sig typ 1 mm från den andra??!?! okej om man är kär och vill gulla men om man ser att den andra är obekväm flyttar man väl förfan på sig! Respekt mannen...

Nu lät jag jävligt mobbad och emo men jag gillar inte närhet, det blir för mycket. För på liksom, men jag älskar alla ändå även om jag stör mig på er :') hahaha 

Hejdå slicka tå... Hahahah

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback