sköt dig själv och skit i andra!

Nemmen hejhallå! 
Jag kan ju nu bekräfta att jag har övergått helt till emo... 
Har inte haft kontakt med nån på hela dagen och jag tror nog det kommer bli så enda tills min träning ikväll.
Asså vet ni? Det är fett jobbigt att vara osocial, det känns som jag är den enda personen i världen då typ...

Ooooo nu vet jag vad jag ska göra :D städa. Blev ju aldrig klar igår...
Juste jag kanske inte berättade att det inte var träning igår utan idag.
Fast det var träning igår också, fick jag veta av min fina vän... Antar att dom tror att tjockismålisen inte orkar springa långt *suck*, dom skulle nämligen ha löpningspass.

Och vet ni vad? det ser ut som min helg kommer spenderas i stugan... Fuck my life. 
Men typ alla mina kära vänner är ju inte hemma.. 
Ne men jag stannar hemma men då måste jag fan vara effektiv och hitta på saker ;)

En sak till! Min kamera funkar inte så ni kommer inte få bilder... Haha
Men mobilbilder kanske :) We'll see, we'll see...

Den här bilden mina vänner bjuder jag på, tog den från Ellenor blogg... men hörru, om jag ser ut sådär måste jag fan få ta den. Och nej, jag är inte den vackra brunetten utan psykblondinen ;)




Ogud vad jag hoppas att ingen som jag inte känner läser min blogg...


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback