smaken är som baken, delad

Hejhej alla fina!

Jag snackade med Matilda för nån timme sen och vi kom just fram till att ingen av oss är bruna nu tills skolan börjar! Man vill ju vara sommar snygg och fresh så att alla kan se att man har "förändrats" ju!
Det värsta är ju att jag inte har förändrats ett skit...
Fortfarande lika blek som förut. Alla som känner mig kan tom bekräfta att jag är likblek, när jag tycker att jag är brun, ja då är jag lika brun som när en annan är blek. Alltså så är jag inte så brun :(
Plus att jag sa att jag skulle vara fit efter sommaren var slut och det har ju mest troligt gått åt andra hållet *suck*

Aldrig får man som man vill...


nu när erika har lärt mig hur man fixar youtubeklipp här på bloggen så bjuder jag på lite malk! 

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback