Beidan är bäst ingen protest, protesten vann, Beidan brann! kkkkk






Hejhej mina friends! Jak har kommit den från somalia jak heta Liena! Jak har den machten idak ock vi vannen! Jetteruuligt!! :D

Haha ja jag har ju somsagt haft match idag och vi vann, kände mig riktigt bra i vissa lägen och ibland kunde jag fan suga kuk.. ursäkta mitt språk. För det första så var vi i en bonnhåla... för det andra så var dom dum i huvudet...
Asså ni skulle vart där, jävla CPBARN. Jag skojjar inte när jag säger att alla hade adhd. asså ett tag, jag svär till Gud jag hade kunnat ställa mig mitt på planen och ba: MEn kan ni lugna er era jävla KOSSOR! Gå till era jävla bönder och få nån att mjölka er, för ni måste fan ha tuttklämm...
hehehe.


Nu ska jag åka till Beiden, som luktar prutt den! Där möter vi fanny och matilda, jetekul! Pussi pussi bilder kommer kanske imorgon då, eller ikväll t.o.m!





Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback