Caribbean blue




Hellu my fire ends( haha skrev friends fel så det blev sådär tillslut... )
Hade en OTROLIGt rolig kväll igår, med Fanny, Matilda och Beidis!!
Det började med att jag kom dit och vi åt chokladfondue eller nått sånt? I don'no,
Sen efter ett tag bestämmde vi oss för att leka i snön, första gången i år för mig och fy fan vad roligt det var! :D
vi hade en typ skivmadrassliknande sak som man typ fick plats med en pers på, tror ni inte att vi åkte allihopa på den? Haha och gissa hur vi fick plats? vi låg på varandra, yes du läste rätt... Vi låg bostavligttalat uppradade 4 stycken på varandra och jag låg ju självklart underst ;) hehe
HAHHAHA EN GÅNG SÅ BÖRJade jag skratta (älskar övergången från caps till små bokstäver) och ni vet när man typ har mycket vikt på sig så kan man inte sluta, så blev det och fast jag typ fick snö i fejjan så kunde jag inte sluta... När vi väl kom ner var jag såhäääär nära på att kissa på mig av skratt, jag hade snö överallt och det ilade i mina tänder för det hade kommit en massa snö på dom efter att jag hade munnen öppen när jag skrattade...
Sen efter vår snötur så la vi oss i Beidan's säng och skulle småprata lite,självklart så somnade ju jag. När jag vaknade var Matilda och Fanny borta, Beidan satt fastklistrad vid sin mobil och jag ville ha popcorn. Jag hade nämligen sett fram emot att äta popcorn med pommes frites krydda heeela kvällen också hade jag och beidan missförstått varandra så ingen hade köpt popcorn :'(
Chatroulette, Beastly, sova! så blev det med resten av kvällen :)


fast vi var lediga idag på skolan så åkte jag och Beidan och pluggade. Matilda och Fanny också men dom var lite tidigare än oss så dom hann göra klart allt :P haha 
Roliga dagar med roligare tjejer, puss på er <3



Bilden är tattad av http://ffannyasplund.blogg.se/ eftersom jag inte tog några kort, kommer kanske upp mer bilder från kvällen imorgon!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback