Christmas light

Heeeej Mina vännor och vänninor!
Idag har jag shoppat loss! Asmycket klappar här alltså!
eller inte.... köpt typ 3 julklappar och nu är jag nästan pank, ont i plånkan gjorde det :(
Ne,men vad gör man inte för familjen? (a)

Asså jag skulle verkligen vilja berätta om hur jag blir så jävla irreterad på människor som ska julshoppa eller om att folk bara är allmänt dum i huvudet, men vet ni? jag har inget sånt att berätta, tror nog att julkänslan och julkärleken har kommit till mig ändå :') 

Dagen har väl iaf gått till såhär, träffade Nina på stan. Vi snackade ganska mycket (som vi inte har gjort på ett tag,så det var skönt :) ) Sen kom Amanda och Ninas kusin och nån random människa.. haha nejdå det var Ninas kusin Gabriels kompis också :P ( vart bara tvungen att säga det...diskriminerar ingen! )
Sen drog jag med min lillasysters crew till Dollar, Oooyeeeahh! 
Btw, det var INTE där jag köpte mina julklappar, haha.  Vart bara tvungen att få fram det....
Åkte hem till Linda,åt middag, fick inte åka hem och leka i snön med Madde :( och nu kom jag precis hem och ska fixa tills imorn då jag åker bort på match! TAGGA :D


Det här vart ett cp inlägg, men som en människa en gång sa till mig... fult namn ful tjej! = ful blogg ful tjej ;)


Här har ni julklapparna....
Inslagna förstås... hehe
oooch binda!! :D
älskar dig systeryster <3
hejhopp sug julsnopp!

Kommentarer
bindanaaa

men haha! snygg min där hurru..

älskar dig med pussgurka <3



2011-12-13 @ 22:35:20




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback