GoooodMOrning

ÄÄÄÄÄntligen, det har tagit ca tio minuter att starta datorn...

Godmorgon solstrålar! 

Jag har varit vaken ett tag nu, klev upp 5 och tog ett bad i 40 min, cause Im the BAAAAWS.
Ne fan vad trött jag är, skulle aldrig klivit upp 5.... men jag kunde inte somna om. 

Ajja mer uppdatering kommer under dagen! :D



Förresten för er som vill ha resultatet av sminkningen som Beidan gjorde för ett tag sen kommer här. Hahaha asså det här gör ont, känns som jag viker ut mig i en porrtidning... jag ser ju inte klok ut

ps: som sagt Ignorera att jag är lökig och ful som fan( ful kan ju va logiskt då jag är sminkad så vackert, men löken. Ursäkta)






Beidan, jag tycker du ska satsa på att bli sminkös, så jävla vackert... Ne nu fick jag en tår i tårkanalen. :') 

wah ku jalahey (?) hihi älskar dig Beidis <3

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback