he can open some happiness with me, It's christmas time.









Ho ho, hoes! How u doin'?
Denna dag mina vänner är en vacker dag, det är lov. ÄNTLIGEN
Asså ni förstår verkligen inte vilket behov jag har varit efter att få sova UT. Jag har knappt vaknat på mornarna dom här senaste dagarna...
Fick ganska bra betyg förutom ett som jag är missnöjd med och där är Vg i idrott, asså ni förstår inte, jag har slitit,kämpat,tagit i, jobbat, peppat, taggat, pushat och verkligen gett mitt allt. Men nej nej, vg ska det va. Fök säger jag bara! Allt är "petter och hans fyra getters" fel. Tog mammas småord där.
Haha nejdå, får helt enkelt kämpa mer! (vette fan hur men, får väl ta anabola eller nått sånt ;) )

Hem till mig, dampa, kolla på tjuvarnas jul, åka på dollarstore, åka hem, bowla, middag TACOS! 
Sähär såg resten av dagen ut.
Såg ni förresten dagens avsnitt av tjuvarnas jul? HELVETE vad spännande, det är ju bara två dagar kvar till jul ju.. hur ska detta sluta??? :O





Tacoooos!                                                                         Erika Bowlar så vackert :')







Lärare goes transa <3




Bilder tattade från http://dreamofparadise.blogg.se/ och http://sleepallday.blogg.se/

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback