HEJ

HEEEEEJ! OMg vad länge sedan, jag saknar er lite.. "host"inte"host" hehehe

Asså idag var en rolig och jobbig dag, började med cafée och planering, fortsatte med mellandagsshoppiing, för det är sånt människor med en låg budget gör :')

I alla fall, när jag skulle åka hem hoppar en småbarnsfamilj på bussen. I vanliga fall skulle jag bli sjukt irreterad men barnen var så söta och (väldresserade höll jag på att säga, hehe) väluppfostrade och satt still. 
Men precis när bussen ska åka så händer detta: 


Mamman: Det var billigare nu än vad det kostade förra gången vi åkte buss. 

Pappan: Haha ja men det är väl för att vi har tappat en unge. Haha

Mamman: Haha ja exakt, fast är vi alla då? 

Så ser man hur dom börjar räkna och hur paniken slår dom...

Mamman: VART ÄR VILLE?

Alla barnen: Viiille? VILLE!?!? 

Vid det här laget har paniken slagit mig och jag känner mig som en del av familjen. Med klumpen i magen kollar jag runt och letar jag också! Sedan hör man mamman säga

: åååh han sitter därbak! 

Alla pustar ut, inklusive jag... Lille Ville pille sitter allra längst bak i bussen medans vi andra sitter längstfram...
Lilla Ville... Huvva, du skrämde mig! Gör inte om det!




Bild från maten på törners

också ett klipp för att jag är sämst....;)



Kommentarer
erika

HAHAHAHAHAHA! så sitter jag där alldeles oberörd och säger ingenting!



Blogg: http://dreamofparadise.blogg.se/
2011-12-30 @ 12:54:21




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback