I'm Back!!!

Lina is back and more irritated then ever!


Var på stan idag och ville iprincip slå ner alla...
Jag har en fråga till er här? ÄR ALLA i östersund dum i huvudet? Har dom inte lärt sig att man, om man råkar knuffa till någon att man då säger förlåt? Tydligen inte, jag lovar att det var mer än 5 pers som gick in i mig hårt utan att säga förlåt, medans jag sa förlåt hela tiden.... Usch fyfan, tur att jag är klar med julhandlingen, asså jag skulle inte ens gå och julhandla men jag vill bara slå ner alla för att dom är så stressade. Vafan köp julklappar lite tidigare istället för att gå SAMTIDIGt med alla andra i östersund. Det kallas planering...

En annan sak som jag verkligen hatar just nu är väckarklockor... Varför har man en om man inte vaknar till den? Jag hade ställt min mobil på ungefär 8 olika alarm! Jag vaknar av en halv 6, jag somnar om för att jag inte orkar kliva upp och helt plötsligt är klockan 7 ,oj vad mycket -.-' .... tänker ni nu, men om man är tjej behöver man tid! 
Fan för väckarklockor och julstress..

Och snälla kära familj, det finns något som kallas KNACKA! om man är halvneck i sitt rum kanske man inte alltid är beredd att ha något att täcka sig med... och om man nu ser att jag är halvneck behöver man väl inte stå kvar och kolla på mig i en kvart... Eller hur? 

här har ni. Varsågod, en liten del av mitt liv. Till er.




Kommentarer
fanny

hahahahahaaha åh äntligen



Blogg: http://ffannyasplund.blogg.se/
2011-12-19 @ 18:19:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback