Jag har inget mer än mina tankar

En sak som jag funderar riktigt mycket över är varför människor gör sig onaturliga... Alltså jag menar så att det syns när dom sminkar/opererar sig... jag kan säga att jag inte hade haft emot några ingrepp här och där på min kropp men när man börjar se ut som en Alien kanske det är dags att ge sig, då kan jag faktiskt stå över! en annan sak är att sönderredigera sina bilder. Snälla nån! Lär er använda photoshop osv innan ni börjar lägga ut bilder på fb och bloggen, Plus att ni inte behöver lägga upp en bild på pattarna som profilbild, det är väl ändå ansiktet ni vill visa? Nej oj förlåt jag glömde, förlåt för att jag inte visar mina bröst på min profilbild, ska gå och ändra det nu jag :') ...
*suck *







jag säger bara en sak...Wtf? o.O

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback