Julijul

Hejhopp! vaknade ju somsagt runt sex och drog mig en stund, sätter mig vid datorn och trycker på en länk... Vad tror ni kommer upp??? Jo exorcisten tjejen som skriker... Härligt sett att bli pigg på, fick fan tända varenda jävla lampa i lägenheten. Efter en stund kommer mamma ur sitt sovrum och säger i halvpanik: Vad var det som lät?!
haha!

Men nu är det ju somsagt jul och jag undrar om jag är den enda som verkligen inte vill ha jul? Det är bara en massa stress innan, sen så är det ju betyg och skit. 
Ligger efter med ungefär 3 arbeten... Way to go girl. 

Ne men fan åååh jag vill inte att året ska ta slut, det har gått för snabbt. 


Nu drar jag på skolan och bjuder på den här låten. 






Är det bara jag som tycker pojken låter som om han är typ 3 bast? hahaha okej nu överdrev jag men det låter lite roligt när han sjunger även om han är liten (a)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback