Ketchup ska prutta det tycker jag är bra

Familja time, story!


Alla nära och kära till mig vet att jag kan bli lite, vad ska man säga? Lite FÖR bekväm med att vara med dom och tänker inte på att jag... hmm, ja att jag släpper ut mina gaser. Haha

Människan jag har fått detta ifrån är min fader! Han fiser hela tiden, alltså jag skojjar inte. Det kan vara på stan, hemma, möte. Han gör det när han behöver helt enkelt. Kan ju berätta två småhistorier om detta.

När jag och min pappa ska gå någonstans (det här har hänt ex antal ggr ) så kollar pappa sig runt som om han leter efter någon. Men dock känner jag igen minen, varenda gång. En fis är påväg. Innan jag hinner reagera mer,lyfter han på ena benet (trots människorna bakom oss... ) och släpper sig! Jag harklar mig alltid eller sparkar lite i gruset men ljudet dämpas aldrig. Skäms gör jag och pappa börjar skratta.. Poor me

När min fader var och jobbade på militären så var dom ute på nått uppdragsgrejs eller nått. Dom skulle iaf vara ute! När dom väl kom fram till ett "hus" så sätter sig alla i det och försöker värma sig.  Vad tror ni att min far gör då? Släpper världens jävla brakfis! och inte nog med det, den luktar som fa'an! Alla börjar skrika och skyndar sig ut trots den bitande kylan. Endast en man stannar kvar och han såg typ ut som att han skulle spy så han stack han också. Kvar sitter min far, skrattandes och varm alldeles för sig själv :')

Soo pliis stopp måbing me, maj dad is worze! (a)





Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback