Kö, la queue

Kan berätta att det tydligen finns bittrare människor än mig.. Var somsagt på Dollarstore <3 idag ;) när vi tog bussen dit var allt frid och fröjd. Vi skojjade med busschauffören och han skojjade tillbaka, Julefrid i alla bussar säger jag bara. Allt gick som smort tills jag kom i kön på dollarstore. Jag tänkte byta kö då dom hade öppnat en ny kassa.Efter jag bytt kö hör jag Bakom mig en förfärlig röst med en ruskigt äcklig skärpa säga
" Men hallå?! Du kan ju inte stå där!! Jag stog före dig...
Jag vänder mig om förskräckt av vad jag nyss skådat och hört, jag ursäktar mig snällt och byter kö. 
Då tänker jag såhär, om en kärring på 40 bast är så otrevlig mot en omedveten 15åring... Då kan hon fan inte fått knull på ett tag! 


Tack och hej, knulla en tjej (eller en man i det här fallet då)

Kommentarer
Busschaufför

Du skulle inte byta kö, utan stå kvar och ignorera kärringen.



2012-03-06 @ 18:41:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback