Random facts

Här har ni lite onödig fakta om mig!


  • Jag badar *ALLTID*, kan inte duscha sen jag såg the grudge... Hon är fett läskig yaoo.

  • Man ska få i sig 100 % c-vitaminer per dag, jag får i mig ca 400 %

  • Jag har en tendens att få humörsvängningar...Antingen är jag hyper och glad till 100, eller en riktig bitterfitta.

  • Jag har fobi för att vara nära människor när jag vet att det finns plats runtomkring mig. 
    ex om vi sitter vid ett bord och jag sitter mellan två männskor (som sitter riktigt nära) och jag vet att det finns andra platser att sitta på får jag panik. Eller om någon helt enkelt sitter på mig om jag ligger på golvet eller så (fråga mig inte varför jag skulle ligga på golvet, men det har hänt) kan få panik och slå människan som sitter på mig, har hänt faktiskt.
    Kan vara lätt agorafobi.

  • Blir lätt irreterad på småljud och kroppstix (som inte är mina då förstås, hehe)


There you go! lite småfakta om lilla mig! ;D you like it huh? inte? 
Men läs inte i sånna fall för fan, sluta klaga.





Det här skulle kunnna sluta med en bitchclap på Amanda om jag verkligen inte ville att hon skulle sitta på mig... hehehe <3

Kommentarer
Beidan



2011-12-07 @ 02:02:18
Beidan

Hahah jo du jag vet! blir tillsagd av dig dagligen haha men vet att du älskar mig ändå ;) haha

Love your blogg linnnna!



2011-12-07 @ 02:03:27




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback