show me what your'e made off!

Hellåååå! Vat ar ju dåing! Aj am gåing to eeet, bi rajt bak! 

tenn minits lejter
.
.
.
Såå naw ajm dån! It tasttes guuuud!

Hehehe....


vet ni vad som hände under middagen? Min moder fick reda på min blogg!! Ånååååå! 
Det här är inte acceptabelt! vad ska jag göra? :O jag inte veta den! hjälp mig snela!
hoppas hon inte ploppar in här för då blir det fan inte roligt... 

MEN om det nu är så att du läser det här mamma så ska du veta att jag älskar dig jäääättemycket men jag tror inte det är så kul att läsa om sin rebelliska tonåring. 

Apropå rebellisk, gissa vem som ska sitta hemma en Fredagskväll och plugga? trumvirvel tack! 

jo jag...
Andra Fredagen i rad :'( ne nu ska jag gå och gråta en skvätt i mina läxor. 

Bajbaj

bjuppar på en bild från google. Och ja jag är så cool att jag nästan bara har google bilder. Inga telefon samtal eller stalkers tack!
Vad ska vi söka på, på google då? vi tar cool eftersom jag är det (a) 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback