Singing once again!

Här sitter jag i min ensamhet sjungandes... Imorgon är det ju Lucia så vi får hoppas att någon "host BEIDAN host" filmar så jag kan lägga upp det här på bloggen ;) 

Vad kan jag säga mer än att jag är påväg att lägga mig just nu för att jag typ ska upp 5 halv sex där någonstans.... ska locka håret och det tar cirkus en timme, fml... Kan ta en liten bild innan jag drar iväg på Lucian förresten! ;D 

Haha asså jag har lyssnat på den här låten ungefär hela kvällen 

http://open.spotify.com/track/0TYwFP4MxszHAXAJMYhi3E

Något pinsamt faktiskt men I lööööv it :'D påminner mig om den här,,, vad heter den serien nu då? .... 
Jo juste Kalle Blomkvist!! Älskade verkligen den tiden, då man slapp all press utifrån och bara levde i sin egna värld, även om det verkligen var något som var riktigt riktigt hemskt eller dåligt så kunde man fortfarande leva. Idag tappar nästan alla sin livslust ifall det händer något... (inkls jag då.. ) 
Då levde jag typ i en egen liten bubbla, fast det gör jag ioch för sig idag också... Jag kan komma på mig själv med att mumla typ bittra saker eller ha en liten dialog med mig själv. Kan vara mitt på stan helt ensam då, inte pinsamt alls. Mer som min vardag.

Ajja Chiaolatte på er och önska mig lycka till! ( eller mig och mig, "kören" kan ni önska lycka till, till... )
hehe tacktack alla som önskade oss lycka till :') Puss på er


Vi får väl hoppas att jag inte låter såhär bara.. 

Jag skrev hoppas, så det är inte riktigt säkert mina vänner, ni avgör sen ;)

Kommentarer
Ellenor

Nej Lina, det vet jag inte...... :D <3



Blogg: http://sleepallday.blogg.se/
2011-12-12 @ 22:01:58




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback