Smask!

Hej hallå! nu kommer det efterlängtade inlägget (a) haha

Asså har ni tänkt på en sak? 
Hur fan tuggar folk egentligen? SMASK låter det vart jag än går.... asså jag skojjar inte när jag säger att jag har smask fobi.

Och kan ni gissa vart jag har fått min fobi ifrån? Jo min käre moder, hon smaskar när hon tuggartuggummi så man kan tro att käften glappar eller något... Det värsta är att jag verkligen inte får kommentera det!! Om jag ber henne så snäällt som jag möjligen kan får jag bara skrik och vrål tillbaka, jag går och gråter en skvätt sen tar jag tuggummi och tuggar, går fram till henne, ställer mig tre millimeter ifrån fejset och smaskar tillbaka! THATS HOW YOU DO IT!

Ne det går ju inte riktigt till sådär, men ibland vill jag fan göra så mot henne och MÅNGA, MÅNGA andra. Det värsta är ju när det är folk man inte känner som smaskar! 
Jag kommer ihåg en gång när jag var på bussen, smått irreterad på nått (jag inte kommer ihåg vad det var, haha).
så hoppar en familj på bussen. Mamma,pappa och 4 ungjävlar. Ett barn sätter sig bredvid mig, ett annat bakom mig, föräldrarna framför och dom andra i närheten av mig. TROR ni inte att varenda en hade ett tuggummi i munnen och TROR ni inte att varenda jävla människa smaskade?!?
Det var nog dom värsta 20 minuterna i mitt liv.



Kan bara tänka mig hur det låter när han tuggar, huvva!! 

Ne nu drar ma' på träning pussigull

Kommentarer
fanny

jag håller med dig lina!!! hahha



Blogg: http://ffannyasplund.blogg.se/
2011-12-06 @ 18:09:33




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback