Somliga Ljus brinner Aldrig ut!

Tjosan i trosan!!
Kom precis hem från träning, sjukt kul! Och en halvdag med innebandy imorgon på skolan också, hur ska detta sluta... Får ju nämligen inte stå, utan måste vara utespelare. Tar med mig mina målvaktskläder för säkerhetsskull
;) hehe.
Ne men dagen har varit riktigt härlig förutom att folk får pms så enkelt. Jag vet liksom inte ens vad jag har gjort... :( Okej, jag åt upp mammas godis som hon skulle ha till knäck men resten?!? Whaaat have I done to you people! Tell me! pliiis! :'(
(bra att det kom upp värsta depplåten på spotify nu också, då kan jag vara ledsen ännu mer. )
Överbliven information är väl att jag ska ha Julkalander maraton, vad heter den? Jultjuvarnas jul? tjuvnissarnas j... nee.
Asså är jag efterbliven (nej jag är överbliven), jag hade en sida uppe redan och där står det klart och tydligt: TJUVARNAS jul ;)
Gnatt tills vidare då! :')

Tycker jag skulle bli en bra modell jag!
Men jävla kukanus mobilsjäveln ville ju inte att det skulle komma några mer bilder än den här på min blogg... fuck it then.

Kommentarer
Ellenor

Men nu har jag skrivit två inlägg och ett tredje kommer! Du ligger efter... ;)



Blogg: http://sleepallday.blogg.se/
2011-12-22 @ 21:01:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback