Fun time! I'm Back

I'm back everybody!
har haft en riktigt jävla osocial helg! eller Madeleine och Ellenor och min moster har hållt mig sällskap men asså det känns fan inte som jag har fått ut nått av den här helgen... men jag har haft kul med mina älsklingar! pussipuss
haha fan vad fel det där lät typ som att jag var värsta ryssen som ba: ooo kom min lilla katt nu ska jag smaka på pussipuss.
Haha waaay over the line jag vet... plus att jag måste sluta skriva på engelska hela tiden det är jävligt störande.
Jag känner mig som värsta nörden som tror att han är ascool när han pratar engelska när han inte ens kan det, typ: åååh helå bejby, ive näver sin ju här befår.You ar verry säääxi! Cann I get ditt nummer plejs?
Måste bara säga att jag verkligen Ä L S K A R Cougar Town, typ världens bästa tv serie ever!


och med det sagt. I'm out folks! 


in my <3


juste fan hela inlägget skulle ju typ handla om att cougar town får mig att känna mig vuxen. Och JA när jag kollar på det tar jag värsta feta vinglaset och har saft i det... Men vaddå dom dricker fan vin hela tiden, jag vill känna mig som en av dom  :D 

Pussipuss

jag måste fan göra nått åt designen... ser fan inte bra ut.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback