glöm gårdagen, lev i nuet

Ola! är det så man skriver? eller är det hola? 
I have no idea, so anyways... jag har lämnat gårdagen bakom mig, mitt sukt är nu mer borta!

Jag får göra det bästa av dom hål jag har ( för just nu använder jag inte tre :O... ) 
asså vad jag än gör ovanför så har det enda jag tänker på är att " :O... ) " ser ut som en gubbe... 

Haha meen nu kommer det roliga :D Jag ska upp halv sex imorgon och jag har inte lagt mig än! yay me!
Stackars ellenor som bara kommer få en sovande Lina på bussen, juste fan!! Jag måste ladda ner filmer så vi kan kolla...får vara uppe ett tag till alltså. 

Jag känner att min planering är på topp! 

ajja vi ses väl om, nått år eller så ;) 


byebye bitches (and with that I mean, byebye ellenor)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback