rök i skogen är inte bra för porer...na

eyyoo fellas! sitter här och pratar med min käre,älskade och idiotiska vän Ellenor! 
hon tycker att en dag gammalt inlägg inte är nytt! alltså Whaaat?
hur tänker du? Jag hade liksom inte gjort ett inlägg på en vecka och du säger att en dag  gammalt inlägg är gammalt, du är galen kvinna...

Haha och som ni som inte finns(förutom Ellenor då) såg så hade jag jää... I almost did again. 
som ni såg så hade jag många svordomar i mitt förra inlägg och jag tänker nog skära ner lite på det, om jag ska bli en kändisbloggare så måste man ju liksom hålla tillbaka lite. Och när man är som mest känd så BAM, då kan man skriva vad man vill! bra va? 


Åker till stugan imorn igen... men vi ses, eller?



random bild från we<3it, ska ladda min B-kamera så ni kanske får se lite bilder från stugan ;) ska åka dit igen.



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback