Till Ellenor: Your'e going down Bitch!

åååkej så här är det( haha vad fult det lät,åkej. okej*)
Ellenor har just startat ett krig som hon kommer att ångra... Alltså jag menar seriöst hon gick precis över en linje...
this line l
l
\/

och nu har ett krig startat som inte kommer vara över på ett tag, och Ellenor, jag har mer i mitt huvud än vad du tror jag har... Du kommer få se med tiden lilla gumman, du kommer få se.





Ellenor gumman det här är du och din blogg... Såhär kommer du vara när du råkar ut för mig fast värre...




och det här är jag under mina små roligheter.


Förlåt för alla som får stå ut med det här, jag är så ledsen. MEN jag har inget val..


waaay down bitches

Kommentarer
Ellenor

Ahahahaha, ahahahha, ahahahahahahahaaha!



Blogg: http://sleepallday.blogg.se/
2011-07-11 @ 14:40:55




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback