Men hej hopp gummisnopp!

Hej "alla" söta!

nu jag berätta ska om dagen jag varit madeleine och ellenor med!


(läs med mysterisk berättar röst)
Det började igår kväll...(eller ne det var faktiskt på dagen) Jag gick med madde till bussen och till våran fasa så märkte vi att vi hade missat bussen! nu var det bara för ellenor att hålla ut för hon var i stan och väntade på flickorna.
När dom kommit fram med en annan buss så failade lina med sin hoppkram på Ellenor och skämde ut sig för HEEELA busstorget... vad skulle Lina ta till sig nu? det var bara att skratta åt den stora failen och skutta vidare!


Äh vafan nu orkar jag inte mer.... hade bara en jävligt skön,lugn och mysig kväll med madde och ellenor :)
kanske kommer upp bilder sen som jag tattar från Ellenor blogg ;)


Peace out bitches 

Ps. hade årets träningspass ikväll iaf, JÄVLIGt jobbigt kan jag säga er. Ds.

Kommentarer
ellenor

Om ett år eller något... ;) <3



Blogg: http://sleepallday.blogg.se/
2011-06-29 @ 02:44:57




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback