Just tell the truth... I love you

Hej hopp...
Ja jag vet att jag inte har bloggat och bla bla bla men jag gör inlägg när jag känner för det helt enkelt ;)
Gårdagen var fylld med kärlek och jag vill bara tacka alla mina vänner för att dom finns.. och då menar jag ALLA!
Usch nu blir jag blödig också...
Iaf så fick jag en försenad födelsedagsöverraskningsfest (Wow långt ord, kung! ) av mina närmsta vänner.
Fast jag började förstå att nått var på gång för ag och madde cyklade fram och tillbaka hela tiden när dom sa att vi skulle köpa saker och ja ni förstår säkert inte vad jag menar så jag slutar där. Hahaha
Meeen ett stooort tack för alla fina presenter och en underbar kväll! Den slutade ju med ett dopp i badhusparken för mig, ingen ville bada med mig så då fick jag väl göra det själv då ;)
bilder på presenterna kanske jag lägger upp efter helgen (notera kanske), ska nämligen till stugan med familjen!
Idag åkte jag och madde ner till storsjön och "badade", det blev ett snabbt dopp iaf. Sen avslutades dagen med träning och jag fick träffa min ÄLSKLING Lovisa!
Här har ni bilder från igår! Lånade dom av Matilda( hennes blogg finns här http://maddelishees.blogg.se/) precis som Amanda gjorde men har man inte tagit kort får man skylla sig själv :)

Juste hamnade ju också upp i ett träd, jag ville högre upp men jag var
lite för fet för det :( buhu
Peace n love bitch

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback