do mi so do do so mi do, om man bättre resultat vill nå!









Heeeeej mina vänner!! 
Jag har saknat er till tusen och som ni ser är det en tillfällig bloggdesign jag har, troligtvis kommer det bli såhär det ser ut hela tiden eftersom ingen av mina vänner vill hjälpa mig :'( hahah nejdå men det får bli såhär tillsvidare... 

Kommer inte "ut" med bloggen än utan låter mig själv komma in som blogg Lina först. SupercoolabloggLina! 
sen kanske jag skriver om bloggen på Facebook ;) 
ooooh hon skriver det på facebook, tänker ni säkert nu... 
fan vad hon är cool... 
och mitt svar är ja... Ja jag är cool.

Jag kan ju berätta att ni inte har missat så mycket medan jag har varit borta ( nu ljög jag, ni har missat a lot... ) och jag har väl inte varit på mitt bästa humör dom här senaste veckorna, jag kan ju förklara lite hur det har varit så ni förstår ungefär...

Kan ju även varna att känsliga killar ska stoppas här, läs inte vidare...



ni gjorde det ändå? jaha skyll er själva...

vecka1 : ingenting händer jag är lugn och glad
vecka2: förpms (den värsta sorten) och lite andra symtom.. hehe
vecka3: det har brytit ut, helvetet är lös och lina är som en känslomässigmaskin.
vecka4: efter pms och glad igen


Sådär ser det ut... om och om och om igen, hur fan tror ni jag ska klara av det här?? Lingonvecka är fan inte bra för en! Det värsta är ju att jag inte blir så jättemycket drabbad utan mest männsikor omkring mig... stackarna... 


Och med den här säger jag Auf Wiedersehen





-Hey wanna hang out at the mall later?
-Can't. Have to do laundry
-Why you?
-Because I just got my period. I slept on white sheets and woke up on a Japanese flag.






Kommentarer
din mycket trogna bloggläsare fanni

hahahahaahha lina keep up the good work! din blogg är seriöst bäst.



Blogg: http://ffannyasplund.blogg.se/
2011-11-20 @ 19:28:36
erika

åh lina, jag älskar din blogg (ja, och dig faktiskt också!)<3



Blogg: http://dreamofparadise.blogg.se/
2011-11-22 @ 19:49:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback