Hallaaaa!


Hejsan mina små turtorduvor! fan vilket svårt ord (a) säg det och sen försöker ni skriva det! micket jåbig den! 

Kan ju berätta att vi har haft en chilldag idag, träning nu på kvällen.... men jag ska förmodligen måsta gå och lägga mig nu för jag är fett trött, har skrivit om det här uppe minst 10 ggr för att det har blivit fel.

Inte så mycket att berätta annat än det jag skrev... 

Eller jo! hatar inte ni när det är något som ni gillar inte händer dig, också får en såkallad "kompis" uppleva det och inte du? Det värsta är att den personen som VET att du ville va med om "händelsen" skryter med det framför dig heeela tiden.. Med en sån där snoppsig röst som typ skär i öronen... såhär: 
Heeeeej Lina!

åååh vet du, jag träffade *** här om dagen och asså det var så jävla fult Haha *falskt skratt*
blablabla jag är så vacker bla bla bla 

Jo men du? jag visste redan det för du har sagt det EN MILJON GÅNGER!!! och vet du en till sak? 

Jag    bryr     mig     inte....


tillslut tappar man intresset av det man gillade för nån man inte gillar gillar det... förstår ni mig? inte? hahah nehe skit it då (a) 



Bjuppar på en bild från helgen då jag leker vampyyyyr! hehe  



bilden är lånad av Ellenor (http://sleepallday.blogg.se/)


Ps ignorera min torra panna, jag har typ babystjärtspulver i fejjan eller nått sånt!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback