Hva liker du?

Hala bitches! hoes, sharmuttos, same shit!

Idak jag har haft emo skolan den! jäte rulig... ala barra måba den mig, jag gråta, jag sour og lessen! inte rulig den, inte rulig.

nemmen hej mina små änglar, somsagt har jag haft en emodag och velat dö hela tiden ända tills nu... Beidan kom och lyste upp min dag! Såhär var det

Jag kom hem från min träning (som var jävligt rolig btw) och finner beidan på mitt rum.. sittandes och skrattar, hon berättar hela historien för mig. 

Jag kom hit och så var ju inte du här, då släppte joel in mig ändå och då satte jag mig på toan och väntade för jag trodde han satt i vardagsrummet.. och sen efter ett tag så tog jag mig samman och gick ut och då satt han inte ens där... SEN efter ett tag så hör jag att han lyssnar på DILDON SVEN! 


HAAHAHA Beidan min stjärna <3

nu ska beidan sminka mig så vi hörs sen! pussigull <3

såhär ser jag nog ut i slutändan....

Kommentarer
Beeeidddddan!

Åhhh Lina jättemysig kväll! love you abayo!

btw älskar bloggen!



2011-11-24 @ 02:36:29




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback