Ellluuuuuu

Helluu mina små kärringar! Idag har varit en allmän pissdag för mig så jag måste få skriva av mig lite!

ni vet när man vaknar på morgonen och trycker på snooze och tänker: äh fan det gör inget om jag sover i några minuter till... men i vissa fall så gör det faktiskt jääävligt mycket!! Som när jag vaknade imorse, tror ni att jag inte trycker på snooze så många gånger så att larmet inte kan snoozas något mer utan stängs av?
Och tror ni inte att jag vaknar halv åtta helt förvirrad och kliver upp och tar ett fucking bad?!? Jag vettefan vad jag tänkte på men sjävklart blev det så att jag missade bussen. Men jag chillar och tar det lite lugnt och tänker att det inte gör nått om jag kommer liite sent, vad tror ni händer då? 
Jo jag missar bussjäveln igen! 
och vad tror ni händer när jag ÄNTLIGEN kommit på nästa buss? 
busschaufförsjäveln kör fel. 
När jag ser att den börjar svänga fel så tänker jag: MEn vad FA'AN! har jag tagit fel buss nu också? men nejnej, när vi har kört ett tag börjar hon backa och vänder sen om. 

Sjävlklart skulle det vara en kvinna också, hur fan tror ni män ser på oss om ni fortsätter att köra som skit? 
visst visst, egentligen har jag inget att säga till om när jag inte kan köra bil(eller buss för den delen), men kom igen! 
om vi kvinnor inte slutar att köra som kvinnor hur fan ska vi kunna få lite respekt? tänk på det nästa gång ni kör i trafiken... 




Kvinnors verk stör min något pytte mycket ibland!


Kommentarer
din trogna läsare fanni

fan va pinsamt.. vi kvinnor ska inte skämma ut oss sådär....



2011-10-03 @ 20:43:12
Busschaufför

Det är mänskligt att köra fel, det finns ingen busschaufför som aldrig gjort det. Däremot backa på allmäna vägar skulle man inte göra, bättre köra runt ett kvarter.



2012-03-06 @ 21:31:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback