Hello Again To all My Friends, Together We Can Play Some Rock'N'Roll

Hallå igen! 

Kan ju berätta lite om min pissdag! den blev nämligen inte så mycket bättre :/ 
Eller jag hade faktiskt min lilla glad/omsorgsfulla stund där runt lunchtid men när jag sedan skulle ge alla kramar så ville inte Adam ha en för att jag tydligen hade "dissat" honom, så ett snäpp surare blev jag då igen... 

Ja först hade vi ju idrott på morgonen,sprang 4,5 km och jag ska säga er att jag inte har så bra kondition. Var död efter typ en minut så ni kan ju tänka er hur jag var efter den där turen... Sen efter det hade vi lunch och sedan skolfoto! :D fett roligt var det, tänk att det är sista året tillsammans :( buhu...
efter det så hade vi engelska och kollade på Easy A (tänkte bara berätta att jag funderar starkt att sy fast ett A på min tröja och sjunga knock on wood på skolavslutningen då det ändå går en massa rykten om mig (tror jag iaf ) )
haha kan man göra så? en parantes i en parantes mening? Haha If I do it, you can do it!



Här får ni en bild på vår kära vänskaps foto (ignorera gärna att jag ser gravid ut men resten kan ni suga åt er som en svamp ) 

Love ya! <3 



Her har ni den her ockse!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback